Ελευθερία Τσιάρτα

Ψηφιοποιούμαι άρα υπάρχω

Ε, μα τα καλά πρέπει να λέγονται: Αυτό είναι εξυπηρέτηση!!!

Ιανουάριος31

Ως συνήθως την Πέμπτη παρήγγειλα μέσω διαδικτύου τα ψώνια του μήνα και Δευτέρα πρωί-πρωί ήταν στο σπίτι. Μπροστά στα ματάκια μου, η μία από τις δύο κούτες πέφτει από τα χεράκια του ταχυμεταφορέα. Το αποτέλεσμα φυσικά να τραυματιστούν κάποιες συσκευασίες (μόνο, τα προϊόντα δεν έπαθαν τίποτα).

Η συγκεκριμένη εταιρία έχει εγγύηση ικανοποίησης 100% , δηλαδή μπορείς να επιστρέψεις τα πάντα και αφού τα έχεις χρησιμοποιήσει  και να πάρεις στο ακέραιο και τα χρήματά σου και τα έξοδα αποστολής. Εγώ όμως ήθελα να χρησιμοποιήσω άμεσα τα προϊόντα και όχι να τα επιστρέψω.

Παρόλα αυτά, καθότι ενθαρρύνουν την επικοινωνία με την εταιρία προς βελτίωση της εξυπηρέτησης, έστειλα αργά τη Δευτέρα, αφού η εταιρία είχε κλείσει, ένα email όπου ανάφερα τις τραυματισμένες συσκευασίες. Το έκανα για ενημερωτικούς λόγους και φυσικά, αφού δεν έστειλα πίσω τα προϊόντα, θεώρησα ότι το θέμα θα μείνει εκεί.

Και όμως, πριν από λίγο, χωρίς καμία προηγούμενη επικοινωνία, διευκρίνιση, παρατήρηση ή δεν ξέρω εγώ τι άλλο θα έκανε μία «κλασσική» εταιρία, χτύπησε το κουδούνι μου και ένας ταχυμεταφορέας μου έφερε ένα κουτί και με τα προϊόντα που είχα αναφέρει στο email!

Πόσο καλύτερη θα ήταν η καθημερινότητά μας αν όλοι οι επαγγελματίες αντιμετώπιζαν με τόσο σεβασμό και αποτελεσματικότητα το κοινό τους;

καταχωρήθηκε σε Ελληνικά

Τα σχόλια έκλεισαν.